VRÁTENIE TOVARU
Nezodpovedá zakúpený tovar z nejakého dôvodu vašim predstavám? Nemajte obavy. Nevyhovujúce produkty môžete do 14 dní od prevzatia balíčka pokojne vrátiť, a to bez udania dôvodu.
Tovar je potrebné vrátiť nepoškodený a v originálnom obale, poriadne ho zabaliť (rovnakým spôsobom, akým bol zabalený pri preprave z nášho skladu k vám) a spoločne s darčekom (ten vraciate vždy, ak si ponecháte tovar v nižšej hodnote, než je hodnota darčeku) na vlastné náklady poslať na našu adresu Bella Rose s. r. o., Brněnská 1131, 664 42 Modřice, Česká republika.
Do balíčka nezabudnite priložiť vyplnený formulár Odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť a vytlačiť kliknutím na tlačidlo nižšie. Budeme radi, ak tovar vrátite v originálnom obale. Pokiaľ bude tovar poškodený alebo čiastočne spotrebovaný, máme právo na zníženie kúpnej ceny tovaru.
Hneď ako tovar dorazí na náš sklad, budeme vás informovať o ďalšom postupe. Spravidla však vraciame peniaze za tovar do 14 dní od doručenia balíčka k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v priloženom formulári.
Upozorňujeme, že ak bol nákup uskutočnený na firmu (tento krok potvrdzujete už v nákupnom košíku), nie je možné uplatniť práva spotrebiteľa a nie sme povinní tovar prijať. Ako kompenzáciu za vrátený tovar teda nevraciame finančné prostriedky, ale vystavujeme zľavový kód v hodnote vráteného tovaru, ktorý je možné uplatniť v budúcej objednávke.
REKLAMÁCIA
1 / ROZBITÝ TOVAR
Aj keď robíme všetko preto, aby sme k vám tovar dopravili v bezpečí, môže sa stať, že sa kvôli neopatrnému zaobchádzaniu dopravcov po ceste rozbije, a to aj napriek nášmu starostlivému zabaleniu.
Ak zistíte poškodenie zásielky už pri preberaní tovaru, balíček pred dopravcom otvorte, skontrolujte tovar, a ak je poškodený, spíšte na mieste s dopravcom zápis o škode. Ten je potrebný na vybavenie reklamácie. Poškodenú alebo neúplnú zásielku máte právo neprebrať. Po spísaní zápisu nás ihneď kontaktujte e-mailom na info@bellarose.sk Výrazne tak urýchlite riešenie reklamácie a náhrady tovaru.
V prípade, že na poškodenie tovaru prídete až po rozbalení balíčka, postup sa mierne líši v závislosti na tom, ktorý dopravca vám zásielku priviezol:
- Ak balíček priviezlo DPD:
Ak vnútri balíčka nájdete poškodený tovar, kontaktujte nás a my s vašou pomocou reklamáciu s DPD vybavíme. Zásielku je nutné uchovať v pôvodnom stave – vrátane obalov a výplní – a zhotoviť fotografie obalového materiálu, rozbitého predmetu, adresného štítku a nálepky „Krehké“). Tieto fotografie nám bezodkladne pošlite na e-mail info@bellarose.sk, aby sme mohli s DPD spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať. - Ak váš balík dorazil cez Zásielkovňu:
Zásielkovňa bohužiaľ uznáva reklamácie len v prípade, keď si balíček otvoríte priamo na pobočke. Ak teda máte pri prevzatí pocit, že by obsah balíka mohol byť poškodený, rozbaľte si ho priamo tam a prípadnú reklamáciu vyriešte so Zásielkovňou. Ak rozbitý tovar objavíte až doma, pošlite nám e-mailom kompletnú fotodokumentáciu a dohodneme sa na ďalšom postupe.
2 / VADNÝ TOVAR
Aj keď všetok tovar pred naskladnením na e-shop a následne znovu aj pred zabalením balíčka starostlivo kontrolujeme, aby sme vám ho doručili v tej najlepšej kvalite, môže sa stať, že aj náš orlí zrak niektorú vadu pri kontrole prehliadne. Ak nejakú takú vadu na tovare nájdete, ihneď nás, prosím, kontaktujte na e-mail info@bellarose.sk a do e-mailu rovno priložte aj fotografie zistenej vady. Čo najskôr vás budeme informovať o ďalšom postupe.
V prípade, že od vás budeme požadovať zaslanie tovaru späť, pošlite nám spolu s ním vytlačený a vyplnený reklamačný list, ktorý si môžete stiahnuť a vytlačiť kliknutím na tlačidlo nižšie. Ak reklamáciu uznáme ako oprávnenú, pošleme vám buď nový kus tovaru alebo vám vrátime peniaze. V prípade oprávnenej reklamácie vám budú vrátené tiež všetky náklady vynaložené na prepravu reklamovaného tovaru.
Rovnako postupujte aj v prípade, keď sa vada tovaru prejaví až v priebehu používania. Na všetok tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov (okrem tovaru s dátumom spotreby), počas ktorých máte nárok na reklamáciu. Závadu nám, prosím, spíšte do e-mailu a pokiaľ možno k nemu priložte aj fotografie. O ďalšom postupe vás budeme následne informovať.
3 / CHÝBAJÚCA ALEBO ZAMENENÁ POLOŽKA
Zistili ste po rozbalení balíčka, že vám niektorá objednaná položka chýba, je navyše alebo je zamenená za iný tovar? To nám asi vtedy v sklade vystrájal škriatok Pixík. Ak vám v balíčku chýba niektorý tovar, najprv odporúčame dôkladne prezrieť všetok obalový materiál a ďalší tovar v balíčku (menšie veci občas schováme do väčších, ako sú kvetináče, košíky a pod.). Ak ani potom nenájdete chýbajúcu položku, bezodkladne nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom a vzniknutú situáciu s vami okamžite vyriešime. Ak v balíčku nájdete iný tovar, než ktorý ste si objednali, tiež nás čo najskôr kontaktujte, aby sme spoločne mohli zámenu vyriešiť.